Praca Konsultant ds. obsługi klienta/ Customer Care Consultant Zielona Góra, Cinkciarz.pl Sp. z o.o., Handel i obsługa klienta - oferty pracy Jobexpress.pl

Skonfiguruj własne powiadomienia o nowych ofertach pracy!

Częstotliwość:
Branża:
Handel i obsługa klienta,Konsultanci call center,IT i e-commerce,Konsultanci i wdrożeniowcy zmień
Kraj:
Województwo:
lubuskie zmień
Miejscowość:
Twój e-mail:
Hasło:


jobexpress.pl

Oferta pracy w: Handel i obsługa klienta / Konsultanci call center

Konsultant ds. obsługi klienta/ Customer Care Consultant

  • Pracodawca: Cinkciarz.pl Sp. z o.o.
  • Miejsce pracy:
    • Zielona Góra, lubuskie
  • Branża / grupa:
    • Handel i obsługa klienta / Konsultanci call center,
    • IT i e-commerce / Konsultanci i wdrożeniowcy,
  • Wynagrodzenie: nie podano
  • Czas trwania: 07.08.2017 – 06.09.2017

Cinkciarz.pl dostarcza usługę internetowej wymiany walut klientom indywidualnym i biznesowym. Serwis wyróżniają atrakcyjne kursy walut oraz szybkość i bezpieczeństwo transakcji. Użytkownik ma możliwość wyboru modelu transakcyjnego oraz narzędzi dopasowanych do jego preferencji. Dostęp do usług serwisu ułatwiają aplikacje mobilne na najpopularniejsze systemy operacyjne. Firma należy do organizacji SWIFT, zrzeszającej największe banki oraz instytucje finansowe. Analitycy Cinkciarz.pl są regularnie wyróżniani przez wiodące agencje informacyjne za trafność prognoz walutowych. Firma jest partnerem Chicago Bulls, turnieju UEFA EURO U21 i Reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Wymagania

• doświadczenie w obsłudze klienta,
• doskonałe umiejętności komunikacyjne,
• znajomość jednego języka obcego w stopniu bardzo dobrym (preferowany j. angielski),
• sprawne korzystanie z elektronicznych kanałów komunikacji,
• orientacja na potrzeby klienta,
• otwartość i pozytywne nastawienie,
• samodzielność i kreatywność w działaniu,
• gotowość do pracy w systemie zmianowym.

Obowiązki

• profesjonalna i zgodna ze standardami firmy obsługę klientów polskich i zagranicznych,
• budowanie pozytywnych relacji i kontaktów z klientami,
• udzielanie wsparcia w korzystaniu z serwisu internetowego,
• opieka oraz prowadzenie spraw stałych klientów,
• współpraca z innymi działami firmy.

Mile widziane

•--

Oferujemy

• umowę o pracę,
• elastyczny czas pracy,
• udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych,
• pracę nad realizacją innowacyjnych projektów,
• lekcje języka angielskiego z native speakerem,
• udział w zajęciach sportowych,
• świeże owoce,
• bilety na wydarzenia sportowe,
• dostęp do firmowej biblioteki,
• strefy relaksu i rozrywki.

Być może zainteresują Cię poniższe oferty pracy: