Praca Account Manager (materiały POS) Bydgoszcz, Chronos International, Handel i obsługa klienta - oferty pracy Jobexpress.pl

Skonfiguruj własne powiadomienia o nowych ofertach pracy!

Częstotliwość:
Branża:
Handel i obsługa klienta,Konsultanci call center,Przedstawiciele handlowi,Specjaliści,Sprzedawcy i ekspedienci,Kierownicy i dyrektorzy,Pozostałe zawody,Pozostałe zawody,Doradcy i konsultanci,Kierownicy i dyrektorzy,Pozostałe zawody zmień
Kraj:
Województwo:
kujawsko-pomorskie zmień
Miejscowość:
Twój e-mail:
Hasło:


jobexpress.pl

Oferta pracy w: Handel i obsługa klienta / Konsultanci call center

Account Manager (materiały POS)

  • Pracodawca: Chronos International
  • Miejsce pracy:
    • Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
  • Branża / grupa:
    • Handel i obsługa klienta / Konsultanci call center, Przedstawiciele handlowi, Specjaliści, Sprzedawcy i ekspedienci, Kierownicy i dyrektorzy, Pozostałe zawody,
    • Pozostałe zawody / Doradcy i konsultanci, Kierownicy i dyrektorzy, Pozostałe zawody,
  • Wynagrodzenie: nie podano
  • Czas trwania: 11.01.2017 – 10.02.2017

Naszym Klientem jest firma specjalizująca się w branży POS . W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:

Account Manager (materiały POS)
miejsce pracy: home office

Wymagania

• udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie z branży POS (ewentualnie produkcyjnej opartej na wzornictwie przemysłowym),
• wykształcenie wyższe,
• znajomość procesów sprzedażowych,
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego – codzienna współpraca z firmami międzynarodowymi,
• prawo jazdy kat. B oraz umiejętność kierowania pojazdami samochodowymi (np. wyjazdy zagraniczne),
• umiejętność prowadzenia kilku spraw / projektów jednocześnie oraz poruszania się między nimi,
• umiejętność pracy zespołowej,
• znajomość procesów technologicznych z zakresu obróbki tworzyw sztucznych, metalu i drewna.

Obowiązki

• sprzedaż materiałów POSM na rynki krajowe i zagraniczne,
• inicjacja projektów - działania proaktywne (aktywny udział w kreacji oferowanych produktów),
• analiza potrzeb rynku, przygotowywanie ofert handlowych i negocjacje,
• rozbudowa portfela klientów,
• dbałość o utrzymanie biznesowych relacji w celu realizacji polityki sprzedażowej,
• spotkania z klientami w celu prezentacji firmy oraz proponowanych rozwiązań „szytych na miarę, w tym wyjazdy zagraniczne do klientów oraz na eventy branżowe,
• prowadzenie projektów oraz nadzór merytoryczny nad prawidłowością procesów w CRM – ERP,
• tworzenie biznes planów kwartalnych oraz raportowanie ich realizacji,
• tworzenie raportów o działalności rynku oraz konkurencji.

Mile widziane

Oferujemy

• pracę w firmie należącej do czołówki w swojej branży oraz w gronie profesjonalistów,
• wysokie wynagrodzenie uzależnione od uzyskanych wyników (pensja podstawowa + system prowizyjny),
• stabilność zatrudnienia,
• auto służbowe oraz wszelkie niezbędne narzędzia do realizacji polityki sprzedażowej,
• pakiet medyczny,
• możliwość doskonalenia zawodowego i awans.

Być może zainteresują Cię poniższe oferty pracy: