Praca Rzecznik prasowy fundacji Poznań, Fundacja , Marketing i PR - oferty pracy Jobexpress.pl

Skonfiguruj własne powiadomienia o nowych ofertach pracy!

Częstotliwość:
Branża:
Marketing i PR,Specjaliści ds. PR,Kadra zarządzająca,Kierownicy zespołów,Pozostałe zawody,Dziennikarze - redaktorzy - prezenterzy zmień
Kraj:
Województwo:
wielkopolskie,dolnośląskie,kujawsko-pomorskie,lubelskie,lubuskie,łódzkie,małopolskie,mazowieckie,opolskie,podkarpackie,podlaskie,pomorskie,śląskie,świętokrzyskie,warmińsko-mazurskie,zachodniopomorskie zmień
Miejscowość:
Twój e-mail:
Hasło:


jobexpress.pl

Oferta pracy w: Marketing i PR / Specjaliści ds. PR

Rzecznik prasowy fundacji

  • Pracodawca: Fundacja
  • Miejsce pracy:
    • , dolnośląskie
    • , kujawsko-pomorskie
    • , lubelskie
    • , lubuskie
    • , łódzkie
    • , małopolskie
    • , mazowieckie
    • , opolskie
    • , podkarpackie
    • , podlaskie
    • , pomorskie
    • , śląskie
    • , świętokrzyskie
    • , warmińsko-mazurskie
    • Poznań, wielkopolskie
    • , zachodniopomorskie
  • Branża / grupa:
    • Marketing i PR / Specjaliści ds. PR,
    • Kadra zarządzająca / Kierownicy zespołów,
    • Pozostałe zawody / Dziennikarze - redaktorzy - prezenterzy,
  • Wynagrodzenie: nie podano
  • Czas trwania: 10.01.2017 – 09.02.2017

FUNDACJA NA RZECZ PROMOCJI I ROZWOJU

Fundacja na rzecz promocji i rozwoju Głos Młodych – to organizacja pozarządowa o charakterze non-profit. Nasze projekty umożliwiają szerzenie przedsiębiorczości w ramach wolnego rynku, poprzez ich realizację w sposób etyczny i odpowiedzialny społecznie, rozwijaniu zdolności komunikacyjnych, umiejętności wykorzystywania nowoczesnych technologii.

Uczestniczący w programach, w oparciu o ustalone kryteria, działając w zespołach, kreują własne projekty i stają się ich menedżerami.
Będziemy szukać środków na wdrażanie pomysłów – na ich realizację. Jednocześnie Fundacja zapewnia w miarę możliwości i zasobów wsparcie merytoryczne i logistyczne.

MASZ GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW? PRZYŁĄCZ SIĘ DO NAS!!!

Wymagania

• wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów, preferowane kierunki: zarządzanie i marketing, komunikacja społeczna, public relations i pokrewne
• doświadczenie w pracy w organizacjach non-profit
• bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z public relations
• wysoka kultura osobista
• znajomość języka angielskiego (bardzo dobra w mowie i piśmie)

Obowiązki

• opracowywanie i wdrażanie działań PR
• promocja podopiecznych Fundacji
• pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów ze sponsorami, partnerami oraz donatorami
• współpraca z mediami, władzami lokalnymi, organizacjami
• kreowanie wizerunku Fundacji, reprezentowanie Fundacji
• działania z obszaru Internet PR
• organizowanie eventów, konferencji prasowych, targów

Mile widziane

Oferujemy

• pracę o charakterze wolontariatu z możliwością wynagradzania finansowego za udział w projektach
• (umowa stażowa/praktyki)
• możliwość rozwoju zawodowego i praca w młodym dynamicznym zespole
• możliwość udziału w ciekawych projektach

Być może zainteresują Cię poniższe oferty pracy: