Praca Manager Call Center Bydgoszcz, Klient Jobexpress, Kadra zarządzająca - oferty pracy Jobexpress.pl

Skonfiguruj własne powiadomienia o nowych ofertach pracy!

Częstotliwość:
Branża:
Kadra zarządzająca,Menedżerowie projektów zmień
Kraj:
Województwo:
kujawsko-pomorskie zmień
Miejscowość:
Twój e-mail:
Hasło:


jobexpress.pl

Oferta pracy w: Kadra zarządzająca / Menedżerowie projektów

Manager Call Center

  • Pracodawca: Klient Jobexpress
  • Miejsce pracy:
    • Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
  • Branża / grupa:
    • Kadra zarządzająca / Menedżerowie projektów,
  • Wynagrodzenie: nie podano
  • Czas trwania: 18.04.2017 – 18.05.2017

Firma o ugruntowanej pozycji na rynku, lider w swojej branży, do swoich wewnętrznych struktur poszukuje kandydatów na stanowisko:

Manager Call Center

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Wymagania

•min. 2-letnie doświadczenie w pracy jako Team Leader/ Supervisor/ Kierownik/Manager/ Dyrektor w Call Center/ Contact Center zewnętrznym lub wewnętrznym (projekty sprzedażowe, E-commerce)
•wiedza i doświadczenie dot. procesów Call Center
•praktyczna wiedza z zakresu E-commerce (telefoniczna i internetowa obsługa klientów, social media)
•wiedza dotycząca regulacji prawnych w handlu internetowym
•bardzo wysoko rozwinięte umiejętności związane z zarządzaniem ludźmi
•doskonałe umiejętności komunikacji oraz budowania relacji
•doświadczenie w pracy na wskaźnikach efektywności
•umiejętność zarządzania projektami
•optymalizacja i egzekwowanie procedur oraz zorientowanie na cele
•umiejętności analitycznego myślenia
•umiejętność planowania i organizowania efektywnej pracy

Obowiązki

•zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem podległych pracowników
•koordynacja szeroko rozumianego procesu realizacji zamówień internetowych oraz telefonicznej i mailowej obsługi Klienta
•wspieranie obszaru reklamacji i zwrotów
•dbałość o najwyższą jakość obsługi klientów zgodnie z wewnętrznymi standardami
•coaching i rozwój pracowników
•realizowanie targetów sprzedażowych
•bieżące monitorowanie KPI w podległych obszarach
•raportowanie wyników pracy



Mile widziane

Oferujemy

•stabilną pracę w dużej, znanej firmie
•możliwość dalszego dużego rozwoju managerskiego i awansu w projektach B2B
•realny wpływ na kształtowanie najwyższych standardów obsługi klienta w obszarze Call Center
•przejrzysty system premiowy
•zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pensja podstawowa, bonusy
•profesjonalne narzędzia pracy
•pakiet świadczeń socjalnych
•satysfakcjonującą pracę w profesjonalnym i zaangażowanym zespole w bardzo nowoczesnym biurze

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV w wersji Word oraz listu motywacyjnego wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych).

Uprzejmie dziękujemy za wszystkie złożone aplikacje.

Być może zainteresują Cię poniższe oferty pracy: